nedeľa 22. júna 2014

Because I'm happy...

Ďalší víkend za nami a možno sa sami seba pýtate, či ste ho využili naplno. Moja odpoveď znie: na 110%. V sobotu som mala celkom HARD DAY, ale život nie je jednoduchý. Zvolila som si v sobotu prezývku REBEL. Prišla som neskôr domov o 2 hodiny ako som bola dohodnutá. Nie je to správne, ale som mladá a podľa našich YOUNG RULES : pravidlá sú na to, aby sa porušovali. Ale dosť už o mojom malom šibalstve. Dnes ráno ma svojou návštevou prekvapila sestra Sabína. Prišla z Bratislavy pred štátnicami a po nich odchádza do Dánska. Moja druhá sestra Jazmína odchádza do Grécka robiť animátorku a oby dve mi budú celý ten čas chýbať. Aspoň, že tu mám kamarátov a samozrejme Tima. Celý deň mi tak rýchlo ubehol, že som sa ani nestihla nazdať a už je večer. Pár záberov z našej rodinnej pohody.







To by sme neboli Samekové, keby sme nemali pózy ako šibnuté.

Zľava:   Sabína, Jazmína, Martina
Fotograf:     Sameková staršia ( malá nádej na fotografa tam je ).

2 komentáre:

  1. žijem pre poslednú fotku <3 a tie dve hodiny v sobotu si už Jazmina myslela že ťa uniesli...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj uniesli ale psst. Chcem mať prezývku r.e.b.e.l

      Odstrániť