nedeľa 20. apríla 2014

Lazy fuc*ing SUNDAY. What i might do?!

Dnešné lenivé ráno je v plnom prúde. Slnko svieti, vonku je príjemne. Moje telo mi hovorí, že mám zostať v posteli ale moja hlava chce robiť niečo kreatívne a zmysluplné. Tak teda naraňajkovala som sa a ide sa rozmýšlať ako dnes ,, zabijem ,, svoju nedeľu. Kedže je dnes sviatok Easter Day všetko je zavreté. To nám však nerobí problém. Môj priateľ je ďaleko, takže ani s ním nemôžem počítať. Urobíme si teda so sestrami DIY deň. Ale najskôr sa vrátim k tým raňajkám. Čo môže byť lepšie, ako chutné a dobre vyzerajúce breakfast?! Už asi len sladkosti.
A je to tu. Moje raňajky. Toast s maslom a medom. Delicious. Keď niečo dobre vyzerá a dobre chutí je to ako gift from me to me. Vždy k raňajkám nesmie chýbať nápoj čo v tomto prípade znamená u mňa čaj. Pre tentokrát je to white tea with blueberry.
A aby som nezabudla na hlavnú myšlienku LAZY.
Čítanie módnych časopisov ako sú ELLE Glamour Ema Eva Vogue a mnoho iných je mojou pravidelnou nedeľnou činnosťou. 
Módne trendy/novinky/zaujímavosti
Health care and food jednoducho povedané oddych od všetkých a všetkého ,,make time for yourself'' a to je moje nedeľné heslo. 

Každý má právo na chvíľu pokoja, tak prečo nie hneď teraz?!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára