nedeľa 20. apríla 2014

To sum up this weekend

BYE...

Tento víkend som si naozaj užila. Síce bez priateľa ale so sestrami. Boli to pokojné a krásne dva dni bez rodičov a bez všetkých stresov, ktoré nám ich prítomnosť často spôsobuje. Sme mladé tak je to pochopiteľné, no nie? Mali sme na výber viacero možností, ako stráviť víkend ale keďže sme stále zaneprázdnené zvolili sme si jednoduchý typ. Ležérny, a to doslova. Čiže ležanie, prevaľovanie sa z boka na bok, jedenie, pitie, pozeranie filmov a hranie kariet.
Začalo to hneď ráno, keď som otvorila oči. Dobrá nálada je u mňa potrebná vždy.
    
   Good morning ELLE
   Dobré ráno ELLE
Light apple cake with nuts and honey
Ľahký jablkový koláč s orechmi a medom


Pri obede sme sa snažili zachovať ducha sviatkov a dať si poriadne ,,do tela" tentokrát v opačnom slova zmysle. Návod, ako sa poriadne najesť? Zavolať si domov hocikoho, kto dobre varí. A asi aj to je moja chyba. Jem všetko čo vidím. Ale o čom by boli sviatky bez jedla?!
Lunch: Cod with potatos + avocado and lemon sauce
Obed: Treska so zemiakmi + avokádo a citrónovou omáčkou

Takže zase sme sa raz najedli do prasknutia. Ale ako to už býva mojím zvykom oddych po obede ( ako po všetkých jedlách ) treba na dobite energie. Preto som si zvolila break na terase s čajom. Toto príjemné počasie mi len vyhovovalo na takéto zakončenie dňa.
...and after every lunch should be chill...like this
...a po každom obede by mal byť chill...ako toto


A ako sa víkend začal tak sa aj končí. Ďalší víkend je za nami... 
The end .

2 komentáre:

  1. Tak ten jablkový koláč vyzerá vynikajúco. :)
    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  2. škoda, že sa už končí :/ btw: super fotky

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť